Platesc inainte de a face o comanda ?
Nu platiti nimic. Doar comandati. Samurai Club este singura firma care livreaza gratuit comanda si plata se face dupa primirea coletului la domiciliul dvs. Noi avem incredere in clienti.
Cand se plateste anticipat ?
Se plateste inainte de livrare, 50% din valoarea comenzii, numai pentru articole cu volum/greutate depasite (saci box, spaliere, etc.), Precomenzi, Comenzi Speciale si Servicii.
Preturile includ TVA ?
Preturile afisate pe site sunt preturi finale de desfacere catre cumparator, la care NU se mai adauga nici o taxa (au toate taxele incluse).
Eu doresc si alte modele sau produse. Unde le gasesc ?
La cel mai mare magazin virtual, SAMURAI SHOP, creat special pentru profesionistii. Peste 3.000 de produse va asteapta la adresa www.samurai-shop.ro
Ce se intampla dupa ce eu fac o comanda ?
Dupa ce comanda este trimisa pe internet, veti primi Ordinul de Verificare prin e-mail, care contine date finale, valoarea totala si modalitatea de plata. Prin aceasta se confirma prelucrarea comenzii dvs.
Ce fac daca eu nu primesc Ordinul de Verificare prin e-mail ?
Veti primi Ordinul de Verificare de la Samurai Club imediat ce comanda dvs. a ajuns la noi. Daca nu promiti Ordinul in 7 zile de la lansarea comenzii, inseamna ca exista o problema pe internet datorata traficului sau serviciului de hosting. Daca se intampla astfel, va rugam sa ne contactati telefonic la 0744 669 880 sau trimiteti alt e-mail la 
Plata se face in lei sau in EUR ?
Preturile sunt exprimate in EUR (EURO) iar plata se face in LEI (RON), la cursul BNR din ziua efectuarii comenzii/livrarii.
Pot sa schimb adresa de destinatie a comenzii ?
Vom fi bucurosi sa schimbam adresa de livrare, atata timp cat coletul dvs. nu a fost expediat sau nu este pe drum. Pentru a schimba adresa de livrare contactati-ne in timp util la 0744 669 880 pentru a proceda la schimbare.
Pot sa comand daca nu am adresa de livrare mentionata in buletin ?
Puteti comanda fara probleme, dar livrarea se face numai prin Curier Rapid, unde platiti dvs. transportul. Pentru livrarile gratuite prin Posta trebuie sa aveti adresa de domiciliu mentionata in BI/CI. Altfel, Posta refuza sa va elibereze coletul si-l returneaza la noi, contra cost.
Pot sa schimb data de livrare a comenzii ?
Daca comanda dvs. nu a fost expediata sau ambalata, cu placere putem sa schimbam data de livrare a comenzii dvs. Pentru aceasta trebuie sa ne contactati-ne in timp util la 0744 669 880 pentru a proceda la schimbare.
Pot sa anulez o comanda ?
Numai daca comanda dvs. nu a fost expediata sau nu este in curs de livrare, putem anula comanda. Pentru aceasta telefonati imediat la 0744 669 880 sau trimiteti e-mail la . Daca coletul dvs. a plecat, anularea nu mai este posibila si sunteti obligat sa-l acceptati.
Cand ajunge comanda mea la destinatie ?
Cand efectuati o comanda, veti fi intrebat ce modalitate de livrare doriti sa folosim. Metoda pe care o alegeti trebuie sa tina cont de costuri, greutate, distanta si timp. Exceptand serviciul standard de posta, toate celelalte costuri sunt suportate de client.
MODALITATI LIVRARE |
POSTA STANDARD |
POSTA PRIORIPOST |
CURIERAT RAPID |
MIJLOACE PROPRII |
TIMP DE LIVRARE |
2-4 zile lucratoare |
1-2 zile lucratoare |
24 de ore |
consultati-ne |
COST DE LIVRARE |
GRATUIT |
tarif serviciu |
tarif curier |
consultati-ne |
Ce carte de credit este acceptata la plata ?
Folosind modalitatea de plata prin carte de credit, orice tip de carte este acceptata, dar plata se efectueaza anticipat in contul : SAMURAI CLUB, cont RO96 RNCB 0069 0076 7335 0001, BCR, Sucursala Libertatii, Bucuresti. Dupa intrarea sumei in cont se livreaza comanda.
Am primit un articol defect. Cum procedez ca sa-l schimb ?
Noi livram produse fara defecte. Daca totusi, in mod exceptional, articolul primit prezinta vicii de fabricatie, nu de transport, acesta se schimba cu un produs identic sau similar. Pentru aceasta, trebuie sa comunicati defectul in interval de 4 ore de la primirea coletului, la 0744 669 880, dupa care il returnati la Samurai Club, in ambalajul original.
Care este diferenta intre Comanda si Precomanda ?
Comanda se efectueaza pentru un produs din stoc, disponibil, care se livreaza imediat. Precomanda se face pentru un produs care lipseste momentan si urmeaza sa intre, care se executa la comanda, care se aduce special pentru cumparator, pentru servicii si pentru cursuri.
Cum platesc pentru Comanda si Precomanda ?
Pentru Comanda nu se plateste nimic inainte, plata se face ramburs la primirea coletului prin posta. Pentru Precomanda, in toate formele, plata se face anticipat 50 % din valoare, iar restul se achita la primirea coletului.
|